Утасны карт анх авч байгаа олон хүн надад энэ асуултыг одоо ч тавьдаг. Аргамагийн хувьд минут унана гэсэн ойлголт анхнаасаа байгаагүй. Технологио анхлан сайтар тогтоогүй туршиж тестэлж байх үед болон програмаа сайжруулах, технологио өөрчлөх үеэр минутын тооцоо алдагдах үе байсан. Энэ бол хаана ч байдаг зүйл биз ээ. Үүнийг бид манай картны минут унасан гэж үзэлгүй, манай тооцооллын алдаа, үйл ажиллагааны дутагдал гэдгийг ухамсарлан ийнхүү хохирсон хэрэглэгч бүрээ сэтгэл хангалуун байлгах зорилгоор дутуу тооцоологдсон хугацааг нь 2-3 дахин ихэсгэн буцааж олгодог байсан. Одоо ч ийм алдаа гарвал бид гурав дахин ихэсгээд алдагдсан минутыг нь буцааж өгдөг.
Зөвхөн гомдол ирэхэд бус бид өөрсдийн санаачлагаар шалгалт хийж, хаана ямар алдаа гарав, хэрэглэгч хэрхэн гомдолтой байж болохоор байна хэмээн үзэж шалгаж байдаг. Ингээд алдаа байвал засаж залруулан дээр бичсэнчлэн хэрэглэгчдээ хамгаалдаг. Энэ талаараа хэрэглэгч нартаа тогтмол мэдээлж, вэб дээрээ нийтлэж, масс имэйл тараадаг.
Америкаас Монгол руу яриулдаг ижил бизнес эрхэлдэг нөхөд маань өнөөг хүртэл хэрэглэгчдээ хүндэтгэж, сэтгэл хангалуун үлдээх алхам хийн адлагдсан минутыг нь нөхөн олгохгүй байгаад бид эмзэглэж явдаг. Маш олон монголчууд минут уналаа, ингэдэг л юм, хэл ам хийх заргалдах газар юу билээ, би хэн билээ, миний инглиш ямар билээ хэмээн хандаж хохирч явдагт үнэхээр сэтгэл эвгүйрхэдэг. Аргамагийн хувьд ийм асуудал үүсгэхгүй гаргахгүй Та нарт үйлчилнэ гэдэг замаар анхнаасаа алхсан.
Хэнээр үйлчлүүлэх, манай картаар ярих нь хэрэглэгчдийн өөрсдийнх нь сонголт оо. Таны сонголтыг бид хүндэтгэнэ. Бидэнд, Аргамагт итгээд манай үйлчлүүлэгч болж байгаа улсын итгэлийг дааж тээхийг би хичээнэ. Аа мэдэхгүй гэж байгаад нь би хүчээр ойлгуулж чадахгүй. Байгаа ажлаа, хийсэн зүйлээ байгаагаар нь элдэв нэмэлт хачиргүйгээр ил тавина. Ямар сонголт хийх нь Таны хэрэг.
Нэмж нэгэн жишээ дурдахад, өнөөгөөс жилийн өмнө билүү дээ, нэг вийкэндээр манай монгол дахь харилцагчийн интернэт хаяг өөрчлөгдөөд бидэнд тэр талаараа урьдчилж байтугай тэр даруйд нь ч мэдэгдээгүй юм. Ер нь монголд маань иймэрхүү өөрчлөлт дандаа л баасан ахын төрсөн өдрөөр болчихно шүү. Бид ч энэ үер эзгүй амарч таарлаа. Нэгдэхэд ажилдаа иртэл утсанд арваад мессэж үлдсэн байна. Системээ шалгатал хоёр хоног нэг ч яриа монгол руу яваагүй байдаг. Тэгээд лавлуулаад үзтэл тэр үед ч манай систем монгол руу холбогдохгүй байлаа. Өөр улсууд руу холболт зүгээр. Ингээд л монгол руу яахоодож өглөө. Шинэ хаягаа мэдэж авлаа. Америкт байгаа бусад яриулдаг газрууд ч ижил доголдсоныг мэдлээ. Миний хамгийн түрүүнд авсан арга хэмжээ нь манай руу холбогдоод монгол руу ярьж чадаагүй хүмүүсийн тоог гаргалаа. Тэгээд тэр улсууддаа болон тэгж оролдоогүй бүх хүмүүст хоёр, хоёр долларыг карт тус бүр дээр нь нэмж олголоо. Ингээд хэрэглэгч бүртээ имэйл илгээж, вэб сайтаараа зар тараасан юм. Нэлээд хэд хоногийн дараа миний нэг ресэллэр утасдаж байна аа. Жагдагаа, 20 долларын кардууд чинь 22 гэж хэлж байх юм, чи надтай энэ хэлж байгаа үнээрээ тооцохгүй биз, би мэдэлгүйгээр хүмүүст үндсэн үнээр нь бодоод тооцоо хийчихсэн шүү дээ гэж байна. Би болсон явдалыг тайлбарлаад, санаа зовох явдалгүйг хэлэхэд мань хүн аан, за сайхан юм байна, баярлалаа гэж билээ. Удалгүй дахин утасдаад чи ер нь ямар сүртэй юм бэ, тэр үед чинь бүгд л тасарсан ш дээ, нэг нь ч уучлаарай ч гэж хэлээгүй, монголоос болсон, холбоонд ийм явдал байх л гэж байна лээ, чи тэгж минут нэмэх хэрэгтэй юм уу, нийт хэдий хэмжээний нэмэлт зардал чи гаргачихав аа гэж билээ. Мань хүн манайхаас гадна олон карт худалддаг л даа. Тэгээд цаадуулдаа Аргамаг ингэсэн байна, та нарт юу байна гэхэд нь хариу өгөөгүй юм билээ. Миний ийнхүү үе үе минут нэмж өгдгийг ч манай хэрэглэгчид тэр бүр мэддэггүй, мэдсэн ч азны юм алдчихаж л хэмээн ханддаг шиг байна лээ. Тэгээд энэ талаар боломж олдохоор бичнэ дээ л гэж бодож явлаа, энэ удаа жаахан боломж гарч ээ :-).
Нээрээ Аргамагийн олон ажил, олон зүйлс түүх болоод үлджээ Заримыг нь хэрэглэгчид тэр бүр мэдээгүй байдаг. Энэ бүгдээс хэрэглэгч нартайгаа хуваалцаж блогтоо бичиж байна аа.
МЕГА БИШ МИНИ ШИЙДЭЛ РҮҮ ЯВАХ ЦАГ!
8 months ago
No comments:
Post a Comment